Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

Latest news
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

GEMSBOK-UPINGTON: ’n Gebrek aan instandhouding het daartoe gelei dat almal - behalwe een Noord-Kaapse weegbrug  - in ’n toestand van uiterste verval verval het - wat gelei het tot lae inkomste-invordering vir die departement van vervoer, veiligheid en skakeling.
“Dit kan daartoe lei dat bestuurders beheer oor die voertuie verloor en selfs in ander voertuie inry wanneer hulle vir slaggate uitswaai.”
 ‘n Toesighoudende inspeksie aan die Kimberley-weegbrug hierdie week het langtermynverwaarlosing bevestig. Die weegbrugperseel is ontbloot en omhulsels en boumateriaal is gevandaliseer en is in die proses om weggedra te word.”
 Die enigste operasionele weegbrug is op die N7 by Springbok geleë, terwyl die oorblywende twee – in Colesberg en Upington – in ‘n soortgelyke toestand as die Kimberley-weegbrug is.


In die afwesigheid van funksionele weegbrûe sal ons paaie steeds agteruitgaan onder oorlaai en swaardiensvoertuie en onwettige middels sal ook aanhou om ons grense oor te steek sonder behoorlike inspeksies wat by weegbrûe uitgevoer word.
Die departement het glo onthul dat die huidige begroting slegs voorsiening maak vir jaarlikse kalibrasie en nie die koste van herstelwerk en opdatering van tegnologie by hierdie terreine sal kan dra nie.  Gemeenskapslede spreek dikwels hul kommer oor Noord-Kaapse padtoestande uit.  “Die toestand van die paaie beperk my reis as gevolg van sommige plekke waarheen ek reis, het baie slegte paaie, soms sal ek alternatiewe roetes moet soek om by my bestemming uit te kom, as gevolg van slaggate,” sê Love Life-programkoördineerder Nielton Warnick .
Die NRO Love Life besoek gereeld verskeie skole en ander organisasies in die Noord-Kaap .
Warnick het voorgestel om plaveiselstene in plaas van teer te gebruik, aangesien teer bekend is om mee te gee onder die druk van vragmotors, en om ‘n moontlike baan slegs vir vragmotors te skep, aangesien die meeste van die paaie geswelde teer het as gevolg van vragmotors met hul swaar gewig.
Warnick het genoem die paaie tussen Colesberg en De Aar en ook tussen Douglas en Upington, is dié wat meer bystand benodig. “Dit kan daartoe lei dat bestuurders beheer oor die voertuie verloor en selfs in ander voertuie inry wanneer hulle vir slaggate uitswaai.”
 Die toestand van paaie in die NK is oor die algemeen goed, behalwe as jy na dorpe (in JTG) gaan waar paaie nie geteer is nie.  Om dorpspaaie te teer sal dienslewering baie toeganklik maak en sodoende die dorpenaars bevoordeel en koste bespaar om voertuie reg te maak (ambulanse ingesluit).