RUSTENBURG HERALD - RUSTENBURG - ’n Bekende TikTok-”influencer” van Rustenburg, bekend as Leands, het opslae gemaak in die skoonheidsbedryf deur ’n eeue-oue velversorgingsresep te deel wat die aandag van velsorg-entoesiaste regoor die land getrek het.
Haar virale plasing het ’n spesiale formule vir stewiger vel ten toon gestel met behulp van KC Cloths, ’n trots Suid-Afrikaanse handelsmerk.
KC Cloths, gestig deur Chené Schoeman, het vinnig die potensiaal van hierdie tradisionele velversorgingsresep raakgesien en die geleentheid aangegryp om met Leands saam te werk. Uit dankbaarheid het Schoeman dadelik ’n professionele fotosessie in Port Elizabeth/Gqeberha gereël om die sukses van dié resep en die impak daarvan op die handelsmerk te vier.
Die momentum het nie daar gestop nie. Net twee weke later het KC Cloths ’n opwindende e-pos van Charlene Kleinhans, een van hul verspreiders, ontvang met ’n buitengewone geleentheid - ’n uitnodiging om ’n borg vir Miss Universe te word. Hierdie mylpaal is ’n groot sprong vorentoe vir KC Cloths, met blootstelling oor al hul media-kanale. Met een prestasie na die ander, kry KC Cloths vinnig erkenning, en binnekort sal die handelsmerk op televisiestasies, in koerante en op radiokanale verskyn. Hierdie plaaslike suksesverhaal is ’n bewys van die krag van tradisie, innovasie en vroue wat mekaar ondersteun. Hou KC Cloths dop terwyl dit bly groei!
Volg KC Cloths op sosiale media: TikTok: https://www.tiktok.com/@kc_cloth, Facebook: https://www.facebook.com/KCCloths of webblad: www.kccloths.com